Bögre-napló#94. – “Asztaamindenit!” :D

Sziasztok!

A címért nem vállalok felelősséget… semmi értelme, de most ez csúszott ki a billentyűzetem alól. 😀 Jó kedvem van. Lehet, hogy nem érdekel, de lehet (REMÉLEM!), hogy neked is az van, szóval most együtt lehetünk jókedvűek. Tegnap nem írtam Bögre-naplót, pedig meglehet, hogy hasznos lett volna akkor összegyűjteni mi színesítette a múlt hetemet. Sajnos túl fáradt, kimerült voltam az értelmes szavak megfogalmazásához is. Most viszont írni akarok és fizikailag is tudok! 😉 (meg van is miről beszámolnom)

♥ Kedden megnéztünk egy színdarabot a gyerekekkel. Mindig szkeptikus vagyok az ilyenekkel kapcsolatban, ritkán lehet igazán jót kifogni. Ez most tetszett, de legalábbis jó volt látni, hogy a gyerkőcök mennyire élvezik! Még az a kisfiú, akit addig csak sírni láttam is, nagyokat kacagott 🙂

♥ Értékelem, hogy ismét egy olyan kolléganő mellett dolgozhatok, aki őszinteségével, elfogadásával és támogató attitűdjével hozzátesz az életemhez – nem csak a szakmai részéhez

♥ Érdekes dolgot figyeltem meg… egy gyerekcsoportban elsőre nem találom szépnek a gyerekeket, de minél többet velük vagyok, minél többet látom és fotózom őket, annál szebbek, egyedibbek, különlegesebbek lesznek a szememben ❤

♥ A hét második napján kissé fásultan indultam be B.gyarmatra, de a buszon megnéztem egy videót, ami mindig képet motiválni. Ennek (és egy pohár pezsgőnek) köszönhetően leküzdöttem az izgalmamat és felhívtam valakit. Hülyén hangzik, de néha egy telefontól is beparázok… Szóval ennek a leküzdésében megtettem az első lépést!

♥ Ugyanezen a napon volt a barátnőm édesanyjának a szülinapi bulija. Hatalmasat mulattunk! Hangosan daloltuk a “Boldog születésnapot” a zenegéppel együtt, majd következett az aranylóan gyöngyöző pezsgő és az ízesen omlós pörkölthús, krumplival és savanyúsággal (ahogy kell!). Végül pedig tánc hajnalig és a másnapi lábfájásig 😀 Közben megismerkedtem barátnőm tök aranyos unokatesójával, nevettem, bókokat kaptam és élveztem, hogy élek, hogy pont ott vagyok, pont akkor, pont azokkal az emberekkel ❤

♥ Spontán összefutni egy ismerőssel, akivel már amúgy is terveztem találkozni/ A főutca végén naplementés színkavalkádra visszatekinteni/ Éjjeli fuvar, ami miatt nem kellett kirohanjak a buliból a buszhoz ^_^

♥ Szerda reggel sikeres felkelés 😀 – Igen, annak is örülni kell, hogy reggel fel bírunk kelni! Hiszen a hosszú élet titka, hogy minden egyes reggel felébredjél! 😀 A viccet félretéve, egész jól alakult a délelőtt: tudtam mosolyogni és türelmes maradni. Fáradtan ez sokszor nehezen megy

♥ Könyvek közt bóklászni – Nőnap alkalmából ingyen be tudtam iratkozni a könyvtárba, ahol ki is vettem három olvasnivalót (nem mintha ne lenne mit olvassak… :D)

♥ Csodaszép virágok, amiket kaptam március 8-án – Még apukám is meglepett azzal, hogy csupán emiatt utazott haza. Jaa és csokit is kaptam aznap! ^_^

♥ Szembenézni hideggel, kedvetlenséggel és többször nekiindulni a futásnak – Teljesen függő lettem! 🙂

♥ Azon a csütörtökön, mikor már pipát láttam a dühtől, mégis sikerült kizökkennem és mosolyogva lefeküdnöm. Ehhez kellett a barátaim támogatása, egy motiváló beszélgetés, egy új ember megismerése és a testmozgás, amibe bele tudtam ölni az összes negatív érzésemet.

♥ Pénteken a lila bőrönd megint bevetésre indult, azaz nekivágtam a hónap legforgalmasabb hétvégéjének. Még a zuhogó eső sem tudott eltántorítani! A fővárosba érve már kisütött a nap is, szóval dupla lelkesedéssel vonatoztam ki Kőbányára, hogy talákozzak barátnőmmel, megölelgessem és visszakapjam tőle pár rucimat, ami még az albérletben maradt.

♥ Villámtali egy másik barátnőmmel és a párjával, akiket 10 perc alatt sikerült agyilag lefárasszak az “okosságaimmal” 😀

♥ Különben élveztem újra a főváros nyüzsgését, az alkony fényét, ahogy bevilágít a Nyugati üvegtetején keresztül, a rózsaszín eget a körút fölött, a mozgólépcsőn bámulni a népeket, idegeskedni, rohanni (kackac, tényleg élveztem! :D) ❤

♥ Feküdni a masszázsasztalon és ellazultan beszélgetni egy barátommal, akinek nem csak ügyes kezei vannak, hanem remekül lehet vele beszélgetni. Tökéletes, feloldozó, feldolgozó, belülmosolygós este volt! Köszönöm! 🙂

Éjjeli gyros a Ferenciek terén, ami az egyik kedvenc budapesti helyem ^_^

♥ Kipihenten ébredni, pékségben élvezni a cappucinó aromáját és a croissant melegen olvadó mogyorókrém töltelékét. Ekközben ellágyultan csodáltam az – akkor még üres – Minionos jegyzetfüzetemet, amit az előző kolléganőimtől kaptam

♥ Anyum kérdezte még pénteken, hogy “Milyen kurzusra megyek Budapesten?” Válaszoltam az igazsághoz híven: “Írói tanfolyam”, mire ő viccesen: “Igaz is! Jó lenne, ha megtanulnál már írni” 😀 Poénkodott, mégis volt benne igazság, hiszen amit szombat-vasárnap kaptam megvilágította, hogy mekkora hatalom a tollforgatás művészete. Bihari Viki és a köré gyűlt társaság valami rendkívülit adott: új ismereteket szereztem személyes történeteken keresztül, felfedeztem olyan képességeket, amiről azt sem tudtam, hogy bennem vannak. Írtam, meghatódtam, nevettem, sírtam, mosolyogtam, elgondolkoztam… Kaptam, sokat! S talán adni is tudtam. (Az élmények még feldolgozás alatt, van rá esély, hogy írok majd róluk!) Ettem Nutellás palacsintát, amit nem is kértem, mégis kaptam, mert kitalálták a gondolatomat. Kijött belőlem olyan élmény, amivel talán sosem akartam szembenézni ennyire konkrétan és rájöttem, hogy MINDENT, de tényleg mindent érdekessé lehet tenni érzelmeken keresztül.

♥ Egy barátommal úgy találkozni, hogy felhívtam és pont ott volt ő is, ahol én 🙂 Beszélgettünk egy kicsit és tök jó kedvem lett ettől, pedig hullafáradt voltam aznap! Véletlenek márpedig nincsenek!

♥ Egy “gyorsbeugrokésmegyekis”-ből hosszas, mély beszélgetés lett… a múltban félbeszakadt valami, ami most nem csak fátylat kapott, hanem úgy tűnik a jövőmre is hatással lehet. Annyira jó érzés, hogy az emberek jók, az emberek szeretnek, az emberek, segíteni akarnak, az emberek számítanak rád, az emberek nem felejtenek el ❤

♥ Még a lehető legpocsékabb érzelmi-fizikai állapotban is képes voltam motivációt szerezni – Ilyenkor azért büszke vagyok, naa! Szeretek kontaktba lépni régi és új emberekkel, ez annyira éltet! 🙂

♥ Görkorcsolyázni menni, naplementét csodálni, kisöcsémmel száguldani, nevetni és teljesen felszabadulni

Tudod mi tett még boldoggá!? Ezt megírni! Írd meg te is, hogy mi tett boldoggá! Őszintén kíváncsi vagyok! Legalább egy dolog, ami ma jó volt?
Szeretettel, Honey*

Vélemény, hozzászólás?

