Zeneajánló#27. – Sinead O’Connor: No man’s woman

Sziasztok!

Kissé megszaporodtak a zeneajánlók az utóbbi időszakban. Mentségemre legyen szólva, hogy a zenéről úgy gondolkozok, mint létszükséglet. Annyit tud adni egy-egy szöveg, egy hang, a hallgatás élménye, hogy érzelmekhez nem is lehetne könnyebben hozzájutni.

Nem igazán tudtam kedvencet választani az énekesnőtől, hiszen számomra a hangja az, ami minden alkalommal elvarázsol. Ezer éve nem hallgattam Sinead O’Connort és valószínűleg magamtól eszembe sem jutott volna. Ő azonban megtalált! A kedvenc adómból felcsendült a Nothing compares to you című szám. Azonnal felismertem a hangzást és rákerestem a Youtube-n. Felüdítettek a régről ismert dallamok, s felidézték bennem kamaszkorom azon éveit, amikor rongyosra hallgattam az egyik CD-jét.

Történt annó, hogy a nagynéném mindenkinek egy lemezt adott Karácsonyra. Édesapámnak jutott O’Connor, nekem Katie Melua. Utóbbit is elő-elővettem, de rövid időn belül nálam kötött ki apum CD-je is. Annyira megtetszettek a számok, hogy többször meghallgattam egymás után. Voltak délutánok, amikor nem is szólt más. Így szerettem bele Sinead O’Connor, a kopasz énekesnő hangjába.

Hallgassátok és élvezzétek a hangzást!
Szeretettel, Honey*

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

