Hogy lesz egy rossz döntésből jó?

Sziasztok!

Életünk során mindannyian hozunk rossz döntéseket. Van, aki ezen élete végéig kesereg, ellenben van olyan, aki minden alkalommal megpróbál felállni. Mit tegyél, ha hoztál egy döntést, amiről utólag tudod, hogy nem jó, de most már késő változtatni?

Eldöntöttem, hogy hazaköltözök és vártam is az új időszakot az életemben. Azzal azonban nem számoltam, hogy a költözés előtti hétvégén teljesen megváltozik az életem. Ezekhez az új elképzelésekhez egyáltalán nem jó háttér, hogy most vidéken élek. Ennek ellenére 5 hónapig ideköt egy szerződés. Dönthetek: vagy ezen kesergek hosszú hónapokig vagy megpróbálom élvezni az itt létet. Te melyiket választanád?

Amennyiben te is ilyen helyzetbe kerültél, mérlegelj!
Mikor fogsz tudni váltani? Hogyha tudod, meddig kell benne maradnod az adott helyzetben, könnyebb megbarátkoznod a körülményekkel. Van olyan, hogy úgy érzed, addig nem bírod ki… Tulajdonképpen a te életed, te döntheted el, hogy merre kormányozod! Amennyiben látod, hogy merre tovább, és ez az út jobbnak tűnik, mint a mostani, akkor tedd meg, hogy átállsz az új pályára!

Tudom, hogy mikor fogok váltani! Megtehetném, hogy hamarabb kilépek ebből a helyzetből, de nem fogom tenni. Ennek több oka van:
1. Sokmindent félbehagytam már, ezzel csalódást okozva embereknek. Nem akartam azt érezni, hogy bárkinek is meg kell felelnem önmagamon kívül, de sorozatosan ezt csinálni sem célravezető.
2. Szeretném bizonyítani magamnak, hogy olyan dologban is tudok kitartó lenni, ami nem szolgálja 100%-ban az aktuális elképzeléseimet.
3. Kihívásnak fogom fel az előttem álló időszakot! Nyitottan, kíváncsian várom, hogy mit fog nekem tanítani. Nap, mint nap felteszem magamnak a kérdést, hogy miért lesz jó nekem, hogy hónapokig Terénybe vagyok “száműzve”.

Hogyan tudod kihozni a mostani helyzetedből a maximumot?
Ezt kell mérlegelni, majd tudatosan megtervezni. Írtam, hogy két terület motivál (írás és közösségépítés) és ezekkel szeretnék foglalkozni. Az másodikhoz jobb volna, ha a fővárosban élnék, ugyanakkor írni bárhonnan lehet. Talán még jól is jön, hogy itt nem vonja el annyi minden a figyelmemet.

Ebben a bejegyzésben szerettem volna bemutatni, hogy nem baj, ha hozol egy utólag már rossznak tűnő döntést, hiszen bárhonnan lehet újratervezni. A tervek előre mutatnak, de amíg kénytelenek vagyunk benne maradni egy helyzetben: legalább örüljünk neki, próbáljuk élvezni, kihozni a legtöbbet belőle és figyelni, hogy mit akar megtanítani az az időszak! Ezzel kapcsolatban a két kedvenc idézetem:

“Örülj, hogy esik az eső, mert ha nem örülsz, akkor is esik.”

“Ok nélkül nem történik semmi.”

A közeljövőben pedig leírom, hogy mit lehet élvezni vidéken (mert azért rengeteg ilyen van)! 😉
Volt már, hogy sikerült előnnyé kovácsolni egy rossz döntést? Írjátok meg nektek mi vált be!

Szeretettel, Honey*
Ha tetszett a bejegyzés írj kommentet, oszd meg és lájkolj a Facebookon! 😉

One thought on “Hogy lesz egy rossz döntésből jó?

  1. Visszajelzés: Írd le, hogy miért szereted a mostani lakhelyedet! ;) | Honey* apró csodái

Vélemény, hozzászólás?

