Csoportszoba díszítés

Meglehetősen régen került új bejegyzés az Újraálmodva rovatba, pedig szeptember eleje óta, ahogy elkezdtem az oviban dolgozni, alig volt olyan délután, mikor ne alkottam volna valamit. Nagyrészt meghatározó volt, hogy imádok kreatívkodni, de az is, hogy a csoportszobánk három falrészét is meglehetősen kopárnak, dísztelennek éreztem. Így ezek a dolgok kerültek ki a kezem alól:

1. Szőlő parafadugóból: Az alábbi alkotás a bejárati ajtónkat díszíti és erre tűzzük ki a heti gyümölcsfelelősök neveit. Az elkészítés menete nem nehéz. Szerencsére nekem még régebbről voltak felszeletelt dugóim, így csak felragasztani, lefesteni és körbevágni kellett. Végül megrajzoltam a levelet és egy cakkos ollóval kivágtam.

12052510_1077606438951918_3914720395420145330_o

2. Négy évszakos kép: Itt nincs igazán nagy technika, amit alkalmaztam. Magam sem gondoltam volna, hogy ez lesz a végeredmény. Pár dolog nem tetszik annyira, de összességében szép lett. Az alapötletet a Facebook-on majdnem egyszerre találtuk meg a kolléganőmmel. Azon a képen azonban csak egy tavaszi fa volt, mi viszont tudtuk, hogy a négy évszakot szeretnénk megjeleníteni a falon. Egyből szabad kezet kaptam a megvalósításban. Először megterveztem a nagyságát, meghúztam a vonalakat, majd vékony, papír alapú ragasztószalaggal bekereteztem. (Így nem volt gond, ha kimegyek a vonalból.) Ezt követte az alapozás, melyben segítségemre volt az oviban fellehető szivacs alapú festőhenger. Többségében sűrű festéket használtam, azt, amelyiket a gyerekek is a foglalkozásokhoz. Mondjuk a narancs- és citromsárga háttér falfestékként került fel. A fát még előrajzoltam, de innentől kezdve már gyakorlatilag szabad alkotás következett. A legvégül lehúztam a ragasztót, majd nemrégiben még lakkal is lefújtam. Attól sokkal szebben látszanak a tavaszi kép alsó felében a virágok.

12088597_1471903086452076_7212785699927594830_n

3. Szőlő WC papír gurigából: Ezt csak úgy készítettem, meglovagolva az őszi dekoráció vonalát. A papírgurigákat felvagdostam, kifestettem kékre majd összeragasztottam. Ezt is egy levéllel egészítettem ki.

12034484_1077606435618585_8338803531700366298_o
4. Méhecskés csoportkép: Ez volt a leghosszabb project, ugyanis 26×4 gurigaszeletet kellett kivágni, majd egyesével kifesteni. Ezt követte a ragasztás, majd a képek válogatása a gyerekekről, azt összerendezni, kinyomtatni, lelaminálni, kivágni. A nagy kartonra megtervezni a kompozíciót, kifesteni azt, megvárni, hogy megszáradjon. Azután egyesével felragasztani a képeket, feliratozni, majd helyükre illeszteni a méhecskéket. Végül pedig elhelyezni a falon. Bízom benne, hogy ott is marad majd. 🙂

12042875_1077693872276508_3807735369659531556_n

5. Esőcseppes dísz: Viccesen megjegyeztem a dadusunknak, hogy mire az őszi dekorral elkészülök, lassan tél lesz. 🙂 Ezt abszolút az évszakra vonatkozóan alkottam meg. Az ötletet a kolléganőm küldte át, majd én is egyből beleszerettem. Itt a legtöbb időt az vette el, hogy a fát elhelyezzük a falon. Sose volt rá idő… A mintákat magamtól rajzoltam, mindenből kettőt, hogy utána egymásba tudjam illeszteni és így alkosson háromdimenziós hatást. Damilon lógnak és cellux-szal lettek odaerősítve. Később sajnos az ernyők mind leestek, valószínűleg súlyosabbak, mint a cseppek, s nem bírta a damil. Tegnap azonban átlyukasztottam a papírt és felcsomóztam, majd így ragasztottam meg. Bízom benne, hogy most már ellen tud állni a gravitációnak. 🙂

12034455_1077607962285099_1534704562030379998_o
Most már sokkal barátságosabb a csoportszoba, de továbbra is vannak megvalósításra váró projectek. 🙂

Szép szombatot!
Üdv, Honey*

One thought on “Csoportszoba díszítés

  1. Visszajelzés: {Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Az én 2015-öm | Honey* apró csodái

Vélemény, hozzászólás?

